Karhu-Kissat
 

KESÄHARJOITTELU

Ohjeet kesäharjoitteluun

Kesäjäät 

Kesäjäille saavutaan paikalle 1,5 h ennen jään alkua. 

Paini

Painivarusteina t-paita ja shortsit. Paikalle tullaan 30 min. ennen salivuoron alkua lenkkivarusteissa. Omat juomapullot mukaan.

Oheisharjoitukset Pirkkolassa

Paikalla ilmoitettuun aikaan. Varustuksena säänmukainen ulkoliikuntavarustus. Omat pullot mukaan.

Salivuoro Liikuntamyllyssä

Varustuksena salibandyvarusteet ja oma juomapullo. Tapaaminen Liikuntamyllyn portilla 19:30.

Viikonlopun omatoimiset harjoitukset

Perjantai-sunnuntai tehdään omatoimiset harjoitukset siten, että viikonlopun aikana tehdään yksi pitkäkestoinen peruskestävyysharjoitus, yksi huoltava harjoitus sekä pidetään yksi vapaapäivä. Esimerkiksi:

  • PK-harjoitus: 2 km uinti, 2 h pyöräily tai 1 h lenkki.
  • Huoltava harjoitus: palauttava pienitehoinen lenkki + hyvä venyttely.

Omatoimijakso 20.6. - 28.7.

Ohjeet omatoimijaksolle löytyvät sähköisesti täältä: https://drive.google.com/open?id=17Smdu3mUUH08g_84GLZ4bEL7JS9fEgz8